Tak utrzymuje się relacje w Sławnie

Bardzo fajny i prosty pomysł pojawił się w Sławnie, gdzie miejscowa Biblioteka Publiczna korzystając ze wsparcia lokalnego Banku Spółdzielczego wyposażyła swoich czytelników w plastikowe karty biblioteczne i dostęp online do swojego konta.

To jedno z takich działań, które zwykle umykają uwadze, ale mają wielki wpływ na wizerunek lokalnych banków. Bliskość klienta oznacza nadążanie za jego potrzebami, nie tylko w sferze bezpośrednich kontaktów biznesowych, ale przede wszystkim – w działaniu na rzecz dobra publicznego.

W Sławnie ta strategia, konsekwentnie prowadzona przez sektor bankowości spółdzielczej, sprawdziła się doskonale. Bank pomógł finansowo przy projekcie biblioteki, która postanowiła wyposażyć czytelników w dostęp online do swoich kont czytelniczych i dać im plastikowe karty biblioteczne.

Dzięki nowej Karcie Bibliotecznej każdy czytelnik otrzymuje swoje konto online. To dzięki niemu może wyszukać interesujące go książki i sprawdzić, czy są dostępne, czy może wypożyczone. Szczegółowe informacje czytelnik uzyskuje po zarejestrowaniu się na swoje konto i po każdym zalogowaniu się na nie. Tam, przechodząc przez kolejne zakładki można m.in. sprawdzić aktualny stan swojego konta, historię wypożyczeń, datę zwrotu, przedłużyć dwukrotnie każdą wypożyczoną książkę (jeżeli nie minął jej termin zwrotu) i edytować dane (adres, nr telefonu, e-mail).

Ale to nie koniec udogodnień. Na swoim internetowym koncie czytelnik może zamówić książkę i po zaakceptowaniu zamówienia przez bibliotekarza, odebrać ją w ciągu czterech dni w budynku biblioteki – o czym zostanie poinformowany drogą mailową. Jedynym warunkiem jest podanie swojego adresu e-mail bibliotekarzowi, który dokonuje zapisu czytelnika w systemie bibliotecznym MAK+.

Prawda, że fajny pomysł? I dzięki komu? Dzięki lokalnemu bankowi spółdzielczemu…

[BJ]

Foto:  congerdesign z Pixabay 

Podziel się:
Brak komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.